Звернення громадян

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА                       

про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Одеському облводресурсів за 9 місяців 2017 року

           Протягом 9 місяців 2017 року керівництвом Одеського облводресурсів здійснювався особистий прийом громадян , відповідно до графіка.

На особистий прийом до керівництва звернулося 4 громадянина.

          Отримано 43 звернення громадян, з них 43 письмових звернень, 1 колективне, 2 депутатських запитів, 0 адвокатських запитів.

          Із загального числа звернень через органи влади – 2, від інших органів, установ, організацій – 16, від громадян поштою – 5.

         Найбільше звернень надійшло з питань щодо  погодження проекту землеустрою, умов спецводокористування, договору на оренду водного об’єкту, погодження водогосподарського паспорту та правил експлуатації водойми – 22 заяви,  13 інформаційних запитів щодо надання довідки про статус водного об’єкту.

         Всі звернення розглянуто у строки, встановлені чинним законодавством.

         Надано роз’яснення та необхідну інформацію.

Прийом громадян здійснюється керівництвом облводресурсів також при виїзді у відрядження.

За звітний період до апарату облводресурсів звернень від героїв, інвалідів ВВВ, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, членів родин Героїв Небесної Сотні, учасників АТО, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Одеському облводресурсів за 2016 рік

Протягом 2016 року керівництвом Одеського облводресурсів здійснювався особистий прийом громадян, відповідно до графіка.

На особистий прийом до керівництва звернулося 9 громадян.

     

Отримано 46 звернень громадян, з них 36 письмових, 1 колективне, 1 депутатський запит, 1 адвокатський запит.

Із загального числа звернень через органи влади – 4, від інших органів, установ, організацій – 5, від громадян поштою – 6.

         Найбільше звернень надійшло з питань щодо  погодження проекту землеустрою, умов спецводокористування, договору на оренду водного об’єкту, погодження водогосподарського паспорту та правил експлуатації водойми – 23 заяв,  7 інформаційні запити щодо надання довідки про статус водного об’єкту.

Всі звернення розглянуто у строки, встановлені чинним законодавством.

Надано роз’яснення та необхідну інформацію.

Прийом громадян здійснюється керівництвом облводресурсів також при виїзді у відрядження.

За звітний період до апарату облводресурсів звернень від героїв, інвалідів ВВВ, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, членів родин Героїв Небесної Сотні, учасників АТО, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.